SPIS TREĆCI:
1. POSTANOWIENIA OGĂLNEâš
2. USĆUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYMâš
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAĆ»Yâš
4. SPOSOBY I TERMINY PĆATNOĆCI ZA PRODUKTâš
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTUâš
6. REKLAMACJA PRODUKTUâš
7. POZASÄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEĆ ORAZ ZASADY DOSTÄPU DO TYCH PROCEDURâš
8. PRAWO ODSTÄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMĂW SPRZEDAĆ»Y ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)âš
9. POSTANOWIENIA DOTYCZÄCE PRZEDSIÄBIORCĂWâš
10. POSTANOWIENIA KOĆCOWE
âš11. WZĂR FORMULARZA ODSTÄPIENIA OD UMOWY
Sklep Internetowy www.adriankolodziej.pl, sklep.adriankolodziej.pl lub kolodziejconsulting.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie moĆŒe zrzec siÄ praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umĂłw mniej korzystne dla konsumenta niĆŒ postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta sÄ
niewaĆŒne, a w ich miejsce stosuje siÄ przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego teĆŒ postanowienia niniejszego Regulaminu nie majÄ
na celu wyĆÄ
czaÄ ani ograniczaÄ jakichkolwiek praw konsumentĂłw przysĆugujÄ
cych im na mocy bezwzglÄdnie wiÄ
ĆŒÄ
cych przepisĂłw prawa, a wszelkie ewentualne wÄ
tpliwoĆci naleĆŒy tĆumaczyÄ na korzyĆÄ konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodnoĆci postanowieĆ niniejszego Regulaminu z powyĆŒszymi przepisami, pierwszeĆstwo majÄ
te przepisy i naleĆŒy je stosowaÄ. 1.POSTANOWIENIA OGĂLNE
1.1.Sklep Internetowy dostÄpny pod adresem internetowym www.adriankolodziej.pl, sklep.adriankolodziej.pl lub kolodziejconsulting.pl prowadzony jest przez prezesa spĂłĆki Adriana KoĆodziej prowadzÄ
cego firmÄ
âšBIG IDEA ADRIAN KOĆODZIEJ SPĂĆKA KOMANDYTOWO-AKCYJNAâšul. JaskĂłĆcza 47âš44-370 PszĂłwâšNIP 6472596687âšKRS 0000948925âšREGON: 521062667Poczta email: support@bok24.zendesk.com1.2.Niniejszy Regulamin skierowany jest zarĂłwno do konsumentĂłw, jak i do przedsiÄbiorcĂłw korzystajÄ
cych ze Sklepu Internetowego (z wyjÄ
tkiem pkt. 9 Regulaminu, ktĂłry skierowany jest wyĆÄ
cznie do przedsiÄbiorcĂłw).1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych Sklepie Internetowym w zwiÄ
zku z realizacjÄ
postanowieĆ niniejszego Regulaminu jest UsĆugodawca. Dane osobowe przetwarzane sÄ
w celach, w zakresie w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatnoĆci opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. KaĆŒda osoba, ktĂłrej dane osobowe przetwarza UsĆugodawca ma prawo do wglÄ
du w ich treĆÄ oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.1.4.Definicje:1. DZIEĆ ROBOCZY â jeden dzieĆ od poniedziaĆku do piÄ
tku z wyĆÄ
czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.2. FORMULARZ REJESTRACJI â formularz dostÄpny w Sklepie Internetowym umoĆŒliwiajÄ
cy utworzenie Konta.3. FORMULARZ ZAMĂWIENIA â UsĆuga Elektroniczna, interaktywny formularz dostÄpny w Sklepie Internetowym umoĆŒliwiajÄ
cy zĆoĆŒenie ZamĂłwienia, w szczegĂłlnoĆci poprzez dodanie ProduktĂłw do elektronicznego koszyka oraz okreĆlenie warunkĂłw Umowy SprzedaĆŒy, w tym sposobu dostawy i pĆatnoĆci.4. KLIENT â (1) osoba fizyczna posiadajÄ
ca peĆnÄ
zdolnoĆÄ do czynnoĆci prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiÄ
zujÄ
ce takĆŒe osoba fizyczna posiadajÄ
ca ograniczonÄ
zdolnoĆÄ do czynnoĆci prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadajÄ
ca osobowoĆci prawnej, ktĂłrej ustawa przyznaje zdolnoĆÄ prawnÄ
; – ktĂłra zawarĆa lub zamierza zawrzeÄ UmowÄ SprzedaĆŒy ze SprzedawcÄ
.5. KODEKS CYWILNY â ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z pĂłĆșn. zm.).6. KONTO â UsĆuga Elektroniczna, oznaczony indywidualnÄ
nazwÄ
(loginem) i hasĆem podanym przez UsĆugobiorcÄ zbiĂłr zasobĂłw w systemie teleinformatycznym UsĆugodawcy, w ktĂłrym gromadzone sÄ
dane podane przez UsĆugobiorcÄ oraz informacje o zĆoĆŒonych przez niego ZamĂłwieniach w Sklepie Internetowym.7. NEWSLETTER â UsĆuga Elektroniczna, elektroniczna usĆuga dystrybucyjna Ćwiadczona przez UsĆugodawcÄ za poĆrednictwem poczty elektronicznej e-mail, ktĂłra umoĆŒliwia wszystkim korzystajÄ
cym z niej UsĆugobiorcom automatyczne otrzymywanie od UsĆugodawcy cyklicznych treĆci kolejnych edycji newslettera zawierajÄ
cego informacje o Produktach, nowoĆciach i promocjach w Sklepie Internetowym.8. PRODUKT â dostÄpna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma, treĆÄ cyfrowa bÄdÄ
ca przedmiotem Umowy SprzedaĆŒy miÄdzy Klientem a SprzedawcÄ
.9. REGULAMIN â niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.10. SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy UsĆugodawcy dostÄpny pod adresami internetowymi: www.sklep.adriankolodziej.pl, directresponse.pl lub dziennikinwestora.pl11. SPRZEDAWCA; USĆUGODAWCA âAdrian KoĆodziej prowadzÄ
cy firmÄâšBIG IDEA ADRIAN KOĆODZIEJ SPĂĆKA KOMANDYTOWO-AKCYJNAâš
ul. JaskĂłĆcza 47âš44-370 PszĂłwâšNIP 6472596687âšKRS 0000948925âšREGON: 521062667
Poczta email: support@bok24.zendesk.com12. UMOWA SPRZEDAĆ»Y â umowa sprzedaĆŒy Produktu zawierana albo zawarta miÄdzy Klientem a SprzedawcÄ
za poĆrednictwem Sklepu Internetowego.13. USĆUGA ELEKTRONICZNA â usĆuga Ćwiadczona drogÄ
elektronicznÄ
przez UsĆugodawcÄ na rzecz UsĆugobiorcy za poĆrednictwem Sklepu Internetowego.14. USĆUGOBIORCA â (1) osoba fizyczna posiadajÄ
ca peĆnÄ
zdolnoĆÄ do czynnoĆci prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiÄ
zujÄ
ce takĆŒe osoba fizyczna posiadajÄ
ca ograniczonÄ
zdolnoĆÄ do czynnoĆci prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadajÄ
ca osobowoĆci prawnej, ktĂłrej ustawa przyznaje zdolnoĆÄ prawnÄ
; – korzystajÄ
ca lub zamierzajÄ
ca korzystaÄ z UsĆugi Elektronicznej.15. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA â ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z pĂłĆșn. zm.).16. ZAMĂWIENIE – oĆwiadczenie woli Klienta skĆadane za pomocÄ
Formularza ZamĂłwienia i zmierzajÄ
ce bezpoĆrednio do zawarcia Umowy SprzedaĆŒy Produktu ze SprzedawcÄ
.
2.USĆUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM2.1.W Sklepie Internetowym dostÄpne sÄ
nastÄpujÄ
ce UsĆugi Elektroniczne: Konto, Formularz ZamĂłwienia oraz Newsletter.2.1.1. Konto â korzystanie z Konta moĆŒliwe jest po wykonaniu ĆÄ
cznie trzech kolejnych krokĂłw przez UsĆugobiorcÄ â (1) wypeĆnieniu Formularza Rejestracji, (2) klikniÄciu pola âZarejestruj siÄâ oraz (3) potwierdzeniu chÄci utworzenia Konta poprzez klikniÄcie w link potwierdzajÄ
cy przesĆany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. W Formularzu Rejestracji niezbÄdne jest podanie przez UsĆugobiorcÄ nastÄpujÄ
cych danych UsĆugobiorcy: adres poczty elektronicznej oraz hasĆo.2.1.2. UsĆuga Elektroniczna Konto Ćwiadczona jest nieodpĆatnie przez czas nieoznaczony. UsĆugobiorca ma moĆŒliwoĆÄ, w kaĆŒdej chwili i bez podania przyczyny, usuniÄcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysĆanie stosownego ĆŒÄ
dania do UsĆugodawcy, w szczegĂłlnoĆci za poĆrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@bok24.zendesk.com lub teĆŒ pisemnie na adres: ul. JaskĂłĆcza 47 44-370 PszĂłw. 2.1.3. Formularz ZamĂłwienia â korzystanie z Formularza ZamĂłwienia rozpoczyna siÄ z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. ZĆoĆŒenie ZamĂłwienia nastÄpuje po wykonaniu przez Klienta ĆÄ
cznie dwĂłch kolejnych krokĂłw â (1) po wypeĆnieniu Formularza ZamĂłwienia i (2) klikniÄciu na stronie Sklepu Internetowego po wypeĆnieniu Formularza ZamĂłwienia pola âPotwierdzam zakupâ â do tego momentu istnieje moĆŒliwoĆÄ samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu naleĆŒy kierowaÄ siÄ wyĆwietlanymi komunikatami oraz informacjami dostÄpnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu ZamĂłwienia niezbÄdne jest podanie przez Klienta nastÄpujÄ
cych danych dotyczÄ
cych Klienta: imiÄ i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowoĆÄ, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczÄ
cych Umowy SprzedaĆŒy: Produkt/y, iloĆÄ Produktu/Ăłw, miejsce i sposĂłb dostawy Produktu/Ăłw, sposĂłb pĆatnoĆci. W wypadku KlientĂłw niebÄdÄ
cych konsumentami niezbÄdne jest takĆŒe podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.2.1.4. UsĆuga Elektroniczna Formularz ZamĂłwienia Ćwiadczona jest nieodpĆatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakoĆczeniu z chwilÄ
zĆoĆŒenia ZamĂłwienia za jego poĆrednictwem albo z chwilÄ
wczeĆniejszego zaprzestania skĆadania ZamĂłwienia za jego poĆrednictwem przez UsĆugobiorcÄ.âš2.1.5. Newsletter â korzystanie z Newslettera nastÄpuje po zaakceptowaniu polityki prywatnoĆci.2.1.6. UsĆuga Elektroniczna Newsletter Ćwiadczona jest nieodpĆatnie przez czas nieoznaczony. UsĆugobiorca ma moĆŒliwoĆÄ, w kaĆŒdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania siÄ z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysĆanie stosownego ĆŒÄ
dania do UsĆugodawcy, w szczegĂłlnoĆci za poĆrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@bok24.zendesk.com lub teĆŒ pisemnie na adres: ul. JaskĂłĆcza 47 44-370 PszĂłwâš2.2.Wymagania techniczne niezbÄdne do wspĂłĆpracy z systemem teleinformatycznym, ktĂłrym posĆuguje siÄ UsĆugodawca: (1) komputer, laptop lub inne urzÄ
dzenie multimedialne z dostÄpem do Internetu; (2) dostÄp do poczty elektronicznej; (3) przeglÄ
darka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyĆŒszej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyĆŒszej, Opera w wersji 12.0 i wyĆŒszej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyĆŒszej, Safari w wersji 5.0 i wyĆŒszej; (4) zalecana minimalna rozdzielczoĆÄ ekranu: 1024×768; (5) wĆÄ
czenie w przeglÄ
darce internetowej moĆŒliwoĆci zapisu plikĂłw Cookies oraz obsĆugi Javascript.2.3.UsĆugobiorca obowiÄ
zany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposĂłb zgodny z prawem i dobrymi obyczajami majÄ
c na uwadze poszanowanie dĂłbr osobistych oraz praw autorskich i wĆasnoĆci intelektualnej UsĆugodawcy oraz osĂłb trzecich. UsĆugobiorca obowiÄ
zany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. UsĆugobiorcÄ obowiÄ
zuje zakaz dostarczania treĆci o charakterze bezprawnym.2.4. Tryb postÄpowania reklamacyjnego:2.4.1. Reklamacje zwiÄ
zane ze Ćwiadczeniem UsĆug Elektronicznych przez UsĆugodawcÄ oraz pozostaĆe reklamacje zwiÄ
zanie z dziaĆaniem Sklepu Internetowego (z wyĆÄ
czeniem procedury reklamacji Produktu, ktĂłra zostaĆa wskazana w pkt. 6 Regulaminu) UsĆugobiorca moĆŒe skĆadaÄ na przykĆad:- pisemnie na adres: ul. JaskĂłĆcza 47 44-370 PszĂłw; – w formie elektronicznej za poĆrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@bok24.zendesk.com;2.4.2. Zaleca siÄ podanie przez UsĆugobiorcÄ w opisie reklamacji: (1) informacji i okolicznoĆci dotyczÄ
cych przedmiotu reklamacji, w szczegĂłlnoĆci rodzaju i daty wystÄ
pienia nieprawidĆowoĆci; (2) ĆŒÄ
dania UsĆugobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych skĆadajÄ
cego reklamacjÄ, w szczegĂłlnoĆci adres e-mail â uĆatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez UsĆugodawcÄ. Wymogi podane w zdaniu poprzednim majÄ
formÄ jedynie zalecenia i nie wpĆywajÄ
na skutecznoĆÄ reklamacji zĆoĆŒonych z pominiÄciem zalecanego opisu reklamacji.2.4.3. Ustosunkowanie siÄ do reklamacji przez UsĆugodawcÄ nastÄpuje niezwĆocznie, nie pĂłĆșniej niĆŒ w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.2.4.4. OdpowiedĆș na reklamacjÄ UsĆugodawca przekaĆŒe UsĆugobiorcy, ktĂłry jÄ
zĆoĆŒyĆ, na papierze lub innym trwaĆym noĆniku, w szczegĂłlnoĆci poprzez wiadomoĆÄ e-mail na adres poczty elektronicznej wskazanej przez UsĆugobiorcÄ w opisie reklamacji. 3.WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAĆ»Y3.1.Zawarcie Umowy SprzedaĆŒy miÄdzy Klientem, a SprzedawcÄ
nastÄpuje po uprzednim zĆoĆŒeniu przez Klienta ZamĂłwienia za pomocÄ
Formularza ZamĂłwieĆ w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.3 Regulaminu.3.2.Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w zĆotych polskich i zawiera podatki. O ĆÄ
cznej cenie wraz z podatkami Produktu bÄdÄ
cego przedmiotem ZamĂłwienia, a takĆŒe o kosztach dostawy (w tym opĆatach za transport, dostarczenie i usĆugi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie moĆŒna ustaliÄ wysokoĆci tych opĆat â o obowiÄ
zku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie skĆadania ZamĂłwienia, w tym takĆŒe w chwili wyraĆŒenia przez Klienta woli zwiÄ
zania siÄ UmowÄ
SprzedaĆŒy.3.3.Procedura zawarcia Umowy SprzedaĆŒy w Sklepie Internetowym za pomocÄ
Formularza ZamĂłwieĆ3.3.1. Zawarcie Umowy SprzedaĆŒy miÄdzy Klientem, a SprzedawcÄ
nastÄpuje po uprzednim zĆoĆŒeniu przez Klienta ZamĂłwienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.3.3.2. Po zĆoĆŒeniu ZamĂłwienia Sprzedawca niezwĆocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednoczeĆnie przyjmuje ZamĂłwienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania ZamĂłwienia i jego przyjÄcie do realizacji nastÄpuje poprzez przesĆanie przez SprzedawcÄ Klientowi stosownej wiadomoĆci e-mail na podany w trakcie skĆadania ZamĂłwienia adres poczty elektronicznej Klienta, ktĂłra zawiera co najmniej oĆwiadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu ZamĂłwienia i o jego przyjÄciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy SprzedaĆŒy. Z chwilÄ
otrzymania przez Klienta powyĆŒszej wiadomoĆci e-mail, zostaje zawarta Umowa SprzedaĆŒy miÄdzy Klientem a SprzedawcÄ
.3.4.Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostÄpnienie Klientowi treĆci zawieranej Umowy SprzedaĆŒy nastÄpuje poprzez (1) udostÄpnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesĆanie Klientowi wiadomoĆci e-mail, o ktĂłrej mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu. TreĆÄ Umowy SprzedaĆŒy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.4.SPOSOBY I TERMINY PĆATNOĆCI ZA PRODUKT 4.1.Sprzedawca udostÄpnia Klientowi nastÄpujÄ
ce sposoby pĆatnoĆci z tytuĆu Umowy SprzedaĆŒy:âš4.1.1. PĆatnoĆÄ przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.4.1.2. PĆatnoĆci elektroniczne i pĆatnoĆci kartÄ
pĆatniczÄ
za poĆrednictwem serwisu Payu.pl, BlueMedia.pl oraz Stripe.com â moĆŒliwe aktualne sposoby pĆatnoĆci okreĆlone sÄ
na stronie Sklepu Internetowego w zakĆadce informacyjnej dotyczÄ
cej sposobĂłw pĆatnoĆci oraz na stronie internetowej http://www.payu.pl/, http://bluemedia.pl/ lub Stripe.com.4.1.3. Rozliczenia transakcji pĆatnoĆciami elektronicznymi i kartÄ
pĆatniczÄ
przeprowadzane sÄ
zgodnie z wyborem Klienta za poĆrednictwem serwisu Payu.pl, BlueMedia.pl oraz Stripe.com. ObsĆugÄ pĆatnoĆci elektronicznych i kartÄ
pĆatniczÄ
prowadzi:4.1.4. PayU SA z siedzibÄ
w Poznaniu, 60-166 PoznaĆ, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja pĆatnicza, nadzorowana przez KomisjÄ Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usĆug pĆatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiÄbiorcĂłw prowadzonego przez SÄ
d Rejonowy w Poznaniu â Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, WydziaĆ VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ
dowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakĆadowym w wysokoĆci 4.944.000 PLN, w caĆoĆci opĆaconym, posiadajÄ
ca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.4.1.5. BlueMedia.pl â spĂłĆka Blue Media S.A. z siedzibÄ
w Sopocie (adres siedziby: ul. Haffnera 6, 81-717 Sopot), wpisana do Rejestru PrzedsiÄbiorcĂłw Krajowego Rejestru SÄ
dowego pod numerem: 0000320590, akta rejestrowe przechowywane przez SÄ
d Rejonowy GdaĆsk – PĂłĆnoc w GdaĆsku, kapitaĆ zakĆadowy w wysokoĆci 2.000.000 zĆ w caĆoĆci opĆacony, NIP: 5851351185.4.1.6. Stripe.com â spĂłĆka at 510 Townsend Street San Francisco California 94103.
4.2.Termin pĆatnoĆci:4.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta pĆatnoĆci przelewem, pĆatnoĆci elektronicznych albo pĆatnoĆci kartÄ
pĆatniczÄ
, Klient obowiÄ
zany jest do dokonania pĆatnoĆci w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy SprzedaĆŒy.
5.KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU5.1.Dostawa Produktu dostÄpna jest na terytorium paĆstw czĆonkowskich Unii Europejskiej.âš
5.2.Dostawa Produktu do Klienta jest odpĆatna, chyba ĆŒe Umowa SprzedaĆŒy stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opĆaty za transport, dostarczenie i usĆugi pocztowe) sÄ
wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakĆadce informacyjnej dotyczÄ
cej kosztĂłw dostawy oraz w trakcie skĆadania ZamĂłwienia, w tym takĆŒe w chwili wyraĆŒenia przez Klienta woli zwiÄ
zania siÄ UmowÄ
SprzedaĆŒy.
5.3.Sprzedawca udostÄpnia Klientowi nastÄpujÄ
ce sposoby dostawy Produktu:
5.3.1. PrzesyĆka pocztowa.âš5.3.2. PrzesyĆka kurierska.âš5.3.3. PrzesyĆka elektroniczna.âš5.3.3.1. PrzesyĆka elektroniczna polega na przesĆaniu Klientowi na podany w trakcie skĆadania ZamĂłwienia adres poczty elektronicznej linku internetowego (adresu URL) umoĆŒliwiajÄ
cego pobranie Produktu i zapisanie na urzÄ
dzeniu koĆcowym Klienta (w tym celu naleĆŒy kliknÄ
Ä na link albo wpisaÄ link w oknie przeglÄ
darki internetowej).
5.4.Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych, chyba ĆŒe w opisie danego Produktu lub w trakcie skĆadania ZamĂłwienia podano krĂłtszy termin. W przypadku ProduktĂłw o rĂłĆŒnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdĆuĆŒszy podany termin, ktĂłry jednak nie moĆŒe przekroczyÄ 14 Dni Roboczych. PoczÄ
tek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy siÄ w nastÄpujÄ
cy sposĂłb:
5.4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu pĆatnoĆci przelewem, pĆatnoĆci elektronicznej lub kartÄ
pĆatniczÄ
– od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
6.REKLAMACJA PRODUKTU
6.1.Podstawa i zakres odpowiedzialnoĆci Sprzedawcy wzglÄdem Klienta, jeĆŒeli sprzedany Produkt ma wadÄ fizycznÄ
lub prawnÄ
(rÄkojmia) sÄ
okreĆlone powszechnie obowiÄ
zujÄ
cymi przepisami prawa, w szczegĂłlnoĆci w Kodeksie Cywilnym. Postanowienia dotyczÄ
ce reklamacji Produktu bÄdÄ
cego rzeczÄ
ruchomÄ
z elementami cyfrowymi zawarte sÄ
w przepisach Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287 z pĂłĆșn. zm.).
6.2.Sprzedawca obowiÄ
zany jest dostarczyÄ Klientowi Produkt bez wad. SzczegĂłĆowe informacje dotyczÄ
ce odpowiedzialnoĆci Sprzedawcy z tytuĆu wady Produktu oraz uprawnieĆ Klienta sÄ
okreĆlone na stronie Sklepu Internetowego w zakĆadce informacyjnej dotyczÄ
cej reklamacji. Sprzedawca ponosi odpowiedzialnoĆÄ za brak zgodnoĆci Produktu z umowÄ
, istniejÄ
cÄ
w chwili jego dostarczenia Klientowi oraz ujawnionÄ
w ciÄ
gu dwĂłch lat od jego dostarczenia.
6.3.Reklamacja moĆŒe zostaÄ zĆoĆŒona przez Klienta na przykĆad:
6.3.1. pisemnie na adres: ul. JaskĂłĆcza 47 44-370 PszĂłw;âš6.3.2. w formie elektronicznej za poĆrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@bok24.zendesk.com;
6.4.Zaleca siÄ podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okolicznoĆci dotyczÄ
cych przedmiotu reklamacji, w szczegĂłlnoĆci rodzaju i daty wystÄ
pienia wady; (2) ĆŒÄ
dania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodnoĆci z UmowÄ
SprzedaĆŒy lub oĆwiadczenia o obniĆŒeniu ceny albo odstÄ
pieniu od Umowy SprzedaĆŒy; oraz (3) danych kontaktowych skĆadajÄ
cego reklamacjÄ â uĆatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez SprzedawcÄ. Wymogi podane w zdaniu poprzednim majÄ
formÄ jedynie zalecenia i nie wpĆywajÄ
na skutecznoĆÄ reklamacji zĆoĆŒonych z pominiÄciem zalecanego opisu reklamacji.
6.5.Sprzedawca ustosunkuje siÄ do reklamacji Klienta niezwĆocznie, nie pĂłĆșniej niĆŒ w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zĆoĆŒenia. Brak ustosunkowania siÄ Sprzedawcy w powyĆŒszym terminie oznacza, ĆŒe Sprzedawca uznaĆ reklamacjÄ za uzasadnionÄ
.
6.6.Klient, ktĂłry wykonuje uprawnienia z tytuĆu rÄkojmi, jest obowiÄ
zany na koszt Sprzedawcy dostarczyÄ Produkt wadliwy na adres: ul. JaskĂłĆcza 47 44-370 PszĂłw . JeĆŒeli ze wzglÄdu na rodzaj Produktu lub sposĂłb jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byĆoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiÄ
zany jest udostÄpniÄ Produkt Sprzedawcy w miejscu, w ktĂłrym Produkt siÄ znajduje.
7.POZASÄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEĆ ORAZ ZASADY DOSTÄPU DO TYCH PROCEDUR
7.1.SzczegĂłĆowe informacje dotyczÄ
ce moĆŒliwoĆci skorzystania przez Klienta bÄdÄ
cego konsumentem z pozasÄ
dowych sposobĂłw rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeĆ oraz zasady dostÄpu do tych procedur dostÄpne sÄ
w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzecznikĂłw konsumentĂłw, organizacji spoĆecznych, do ktĂłrych zadaĆ statutowych naleĆŒy ochrona konsumentĂłw, WojewĂłdzkich InspektoratĂłw Inspekcji Handlowej oraz pod nastÄpujÄ
cymi adresami internetowymi UrzÄdu Ochrony Konkurencji i KonsumentĂłw: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
7.2.Klient bÄdÄ
cy konsumentem posiada nastÄpujÄ
ce przykĆadowe moĆŒliwoĆci skorzystania z pozasÄ
dowych sposobĂłw rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeĆ:âš7.2.1. Klient uprawniony jest do zwrĂłcenia siÄ do staĆego polubownego sÄ
du konsumenckiego, o ktĂłrym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygniÄcie sporu wynikĆego z zawartej Umowy SprzedaĆŒy.
7.2.2. Klient uprawniony jest do zwrĂłcenia siÄ do wojewĂłdzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczÄcie postÄpowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakoĆczenia sporu miÄdzy Klientem, a SprzedawcÄ
. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewĂłdzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostÄpna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczegĂłlnych WojewĂłdzkich InspektoratĂłw Inspekcji Handlowej.
7.2.3. Klient moĆŒe uzyskaÄ bezpĆatnÄ
pomoc w sprawie rozstrzygniÄcia sporu miÄdzy Klientem, a SprzedawcÄ
, korzystajÄ
c takĆŒe z bezpĆatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentĂłw lub organizacji spoĆecznej, do ktĂłrej zadaĆ statutowych naleĆŒy ochrona konsumentĂłw (m.in. Federacja KonsumentĂłw, Stowarzyszenie KonsumentĂłw Polskich). Porady udzielane sÄ
przez FederacjÄ KonsumentĂłw pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie KonsumentĂłw Polskich pod bezpĆatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.
7.3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostÄpna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporĂłw pomiÄdzy konsumentami i przedsiÄbiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywnÄ
i wielojÄzycznÄ
stronÄ internetowÄ
z punktem kompleksowej obsĆugi dla konsumentĂłw i przedsiÄbiorcĂłw dÄ
ĆŒÄ
cych do pozasÄ
dowego rozstrzygniÄcia sporu dotyczÄ
cego zobowiÄ
zaĆ umownych wynikajÄ
cych z internetowej mowy sprzedaĆŒy lub umowy o Ćwiadczenie usĆug. 8.PRAWO ODSTÄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMĂW SPRZEDAĆ»Y ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)
8.1.Konsument, ktĂłry zawarĆ umowÄ na odlegĆoĆÄ, moĆŒe w terminie 14 dni kalendarzowych odstÄ
piÄ od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztĂłw, z wyjÄ
tkiem kosztĂłw okreĆlonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysĆanie oĆwiadczenia przed jego upĆywem. OĆwiadczenie o odstÄ
pieniu od umowy moĆŒe zostaÄ zĆoĆŒone na przykĆad:âš8.1.1. pisemnie na adres: ul. JaskĂłĆcza 47 44-370 PszĂłw;âš8.1.2. w formie elektronicznej za poĆrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@bok24.zendesk.com;
8.2.PrzykĆadowy wzĂłr formularza odstÄ
pienia od umowy zawarty jest w zaĆÄ
czniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostÄpny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakĆadce dotyczÄ
cej odstÄ
pienia od umowy. Konsument moĆŒe skorzystaÄ z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiÄ
zkowe.
8.3.Bieg terminu do odstÄ
pienia od umowy rozpoczyna siÄ:âš
8.3.1. dla umowy, w wykonaniu ktĂłrej Sprzedawca wydaje Produkt, bÄdÄ
c zobowiÄ
zany do przeniesienia jego wĆasnoĆci (np. Umowa SprzedaĆŒy) â od objÄcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazanÄ
przez niego osobÄ trzeciÄ
innÄ
niĆŒ przewoĆșnik, a w przypadku umowy, ktĂłra: (1) obejmuje wiele ProduktĂłw, ktĂłre sÄ
dostarczane osobno, partiami lub w czÄĆciach â od objÄcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub czÄĆci albo (2) polega na regularnym dostarczaniu ProduktĂłw przez czas oznaczony â od objÄcia w posiadanie pierwszego z ProduktĂłw;âš
8.3.2. dla pozostaĆych umĂłw â od dnia zawarcia umowy.
8.4.W przypadku odstÄ
pienia od umowy zawartej na odlegĆoĆÄ umowÄ uwaĆŒa siÄ za niezawartÄ
.
8.5.Sprzedawca ma obowiÄ
zek niezwĆocznie, nie pĂłĆșniej niĆŒ w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oĆwiadczenia konsumenta o odstÄ
pieniu od umowy, zwrĂłciÄ konsumentowi wszystkie dokonane przez niego pĆatnoĆci, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjÄ
tkiem dodatkowych kosztĂłw wynikajÄ
cych z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niĆŒ najtaĆszy zwykĆy sposĂłb dostawy dostÄpny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu pĆatnoĆci przy uĆŒyciu takiego samego sposobu pĆatnoĆci, jakiego uĆŒyĆ konsument, chyba ĆŒe konsument wyraĆșnie zgodziĆ siÄ na inny sposĂłb zwrotu, ktĂłry nie wiÄ
ĆŒe siÄ dla niego z ĆŒadnymi kosztami. JeĆŒeli Sprzedawca nie zaproponowaĆ, ĆŒe sam odbierze Produkt od konsumenta, moĆŒe wstrzymaÄ siÄ ze zwrotem pĆatnoĆci otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesĆania, w zaleĆŒnoĆci od tego, ktĂłre zdarzenie nastÄ
pi wczeĆniej.
8.6.Konsument ma obowiÄ
zek niezwĆocznie, nie pĂłĆșniej niĆŒ w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w ktĂłrym odstÄ
piĆ od umowy, zwrĂłciÄ Produkt Sprzedawcy lub przekazaÄ go osobie upowaĆŒnionej przez SprzedawcÄ do odbioru, chyba ĆŒe Sprzedawca zaproponowaĆ, ĆŒe sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesĆanie Produktu przed jego upĆywem. Konsument moĆŒe zwrĂłciÄ Produkt na adres: ul. JaskĂłĆcza 47 44-370 PszĂłw.
8.7.Konsument ponosi odpowiedzialnoĆÄ za zmniejszenie wartoĆci Produktu bÄdÄ
ce wynikiem korzystania z niego w sposĂłb wykraczajÄ
cy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8.8.MoĆŒliwe koszty zwiÄ
zane z odstÄ
pieniem przez konsumenta od umowy, ktĂłre obowiÄ
zany jest ponieĆÄ konsument:âš
8.8.1. JeĆŒeli konsument wybraĆ sposĂłb dostawy Produktu inny niĆŒ najtaĆszy zwykĆy sposĂłb dostawy dostÄpny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiÄ
zany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztĂłw.âš
8.8.2. Konsument ponosi bezpoĆrednie koszty zwrotu Produktu.âš
8.8. 3. W przypadku Produktu bÄdÄ
cego usĆugÄ
, ktĂłrej wykonywanie – na wyraĆșne ĆŒÄ
danie konsumenta – rozpoczÄĆo siÄ przed upĆywem terminu do odstÄ
pienia od umowy, konsument, ktĂłry wykonuje prawo odstÄ
pienia od umowy po zgĆoszeniu takiego ĆŒÄ
dania, ma obowiÄ
zek zapĆaty za Ćwiadczenia speĆnione do chwili odstÄ
pienia od umowy. KwotÄ zapĆaty oblicza siÄ proporcjonalnie do zakresu speĆnionego Ćwiadczenia, z uwzglÄdnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. JeĆŒeli cena lub wynagrodzenie sÄ
nadmierne, podstawÄ
obliczenia tej kwoty jest wartoĆÄ rynkowa speĆnionego Ćwiadczenia.
8.9.Prawo odstÄ
pienia od umowy zawartej na odlegĆoĆÄ nie przysĆuguje konsumentowi w odniesieniu do umĂłw:
8.9.1. o odpĆatne Ćwiadczenie usĆug, jeĆŒeli Sprzedawca wykonaĆ w peĆni usĆugÄ za wyraĆșnÄ
oraz uprzedniÄ
zgodÄ
konsumenta, ktĂłry zostaĆ poinformowany przed rozpoczÄciem Ćwiadczenia, ĆŒe po speĆnieniu Ćwiadczenia przez SprzedawcÄ utraci prawo odstÄ
pienia od umowy;
8.9.2. w ktĂłrej cena lub wynagrodzenie zaleĆŒy od wahaĆ na rynku finansowym, nad ktĂłrymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i ktĂłre mogÄ
wystÄ
piÄ przed upĆywem terminu do odstÄ
pienia od umowy;
8.9.3. w ktĂłrej przedmiotem Ćwiadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany wedĆug specyfikacji konsumenta lub sĆuĆŒÄ
cy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
8.9.4. w ktĂłrej przedmiotem Ćwiadczenia jest Produkt ulegajÄ
cy szybkiemu zepsuciu lub majÄ
ca krĂłtki termin przydatnoĆci do uĆŒycia;
8.9.5. w ktĂłrej przedmiotem Ćwiadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczÄtowanym opakowaniu, ktĂłrego po otwarciu opakowania nie moĆŒna zwrĂłciÄ ze wzglÄdu na ochronÄ zdrowia lub ze wzglÄdĂłw higienicznych, jeĆŒeli opakowanie zostaĆo otwarte po dostarczeniu;
8.9.6. w ktĂłrej przedmiotem Ćwiadczenia sÄ
Produkty, ktĂłre po dostarczeniu, ze wzglÄdu na swĂłj charakter, zostajÄ
nierozĆÄ
cznie poĆÄ
czone z innymi rzeczami;
8.9.7. w ktĂłrej przedmiotem Ćwiadczenia sÄ
napoje alkoholowe, ktĂłrych cena zostaĆa uzgodniona przy zawarciu Umowy SprzedaĆŒy, a ktĂłrych dostarczenie moĆŒe nastÄ
piÄ dopiero po upĆywie 30 dni i ktĂłrych wartoĆÄ zaleĆŒy od wahaĆ na rynku, nad ktĂłrymi Sprzedawca nie ma kontroli;
8.9.8 w ktĂłrej konsument wyraĆșnie ĆŒÄ
daĆ, aby Sprzedawca do niego przyjechaĆ w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeĆŒeli Sprzedawca Ćwiadczy dodatkowo inne usĆugi niĆŒ te, ktĂłrych wykonania konsument ĆŒÄ
daĆ, lub dostarcza Produkty inne niĆŒ czÄĆci zamienne niezbÄdne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstÄ
pienia od umowy przysĆuguje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usĆug lub ProduktĂłw;
8.9.9. w ktĂłrej przedmiotem Ćwiadczenia sÄ
nagrania dĆșwiÄkowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczÄtowanym opakowaniu, jeĆŒeli opakowanie zostaĆo otwarte po dostarczeniu;
8.9.10.o dostarczanie dziennikĂłw, periodykĂłw lub czasopism, z wyjÄ
tkiem umowy o prenumeratÄ;
8.9.11. zawartej w drodze aukcji publicznej;
8.9.12. o Ćwiadczenie usĆug w zakresie zakwaterowania, innych niĆŒ do celĂłw mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodĂłw, gastronomii, usĆug zwiÄ
zanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeĆŒeli w umowie oznaczono dzieĆ lub okres Ćwiadczenia usĆugi;
8.9.13. o dostarczanie treĆci cyfrowych, ktĂłre nie sÄ
zapisane na noĆniku materialnym, jeĆŒeli speĆnianie Ćwiadczenia rozpoczÄĆo siÄ za wyraĆșnÄ
zgodÄ
konsumenta przed upĆywem terminu do odstÄ
pienia od umowy i po poinformowaniu go przez SprzedawcÄ o utracie prawa odstÄ
pienia od umowy.
9.POSTANOWIENIA DOTYCZÄCE PRZEDSIÄBIORCĂW
9.1.Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczÄ
wyĆÄ
cznie KlientĂłw i UsĆugobiorcĂłw nie bÄdÄ
cych konsumentami.
9.2.Sprzedawcy przysĆuguje prawo odstÄ
pienia od Umowy SprzedaĆŒy zawartej z Klientem niebÄdÄ
cym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. OdstÄ
pienie od Umowy SprzedaĆŒy w tym wypadku moĆŒe nastÄ
piÄ bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebÄdÄ
cego konsumentem ĆŒadnych roszczeĆ w stosunku do Sprzedawcy.
9.3.W wypadku KlientĂłw nie bÄdÄ
cych konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyÄ dostÄpne sposoby pĆatnoĆci, w tym takĆŒe wymagaÄ dokonania przedpĆaty w caĆoĆci albo czÄĆci i to niezaleĆŒnie od wybranego przez Klienta sposobu pĆatnoĆci oraz faktu zawarcia Umowy SprzedaĆŒy.
9.4.Z chwilÄ
wydania przez SprzedawcÄ Produktu przewoĆșnikowi przechodzÄ
na Klienta nie bÄdÄ
cego konsumentem korzyĆci i ciÄĆŒary zwiÄ
zane z Produktem oraz niebezpieczeĆstwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialnoĆci za utratÄ, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstaĆe od przyjÄcia go do przewozu aĆŒ do wydania go Klientowi oraz za opĂłĆșnienie w przewozie przesyĆki.
9.5.W razie przesĆania Produktu do Klienta za poĆrednictwem przewoĆșnika Klient nie bÄdÄ
cy konsumentem obowiÄ
zany jest zbadaÄ przesyĆkÄ w czasie i w sposĂłb przyjÄty przy przesyĆkach tego rodzaju. JeĆŒeli stwierdzi, ĆŒe w czasie przewozu nastÄ
piĆ ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiÄ
zany jest dokonaÄ wszelkich czynnoĆci niezbÄdnych do ustalenia odpowiedzialnoĆci przewoĆșnika.
9.6.OdpowiedzialnoĆÄ Sprzedawcy z tytuĆu rÄkojmi za Produkt lub braku zgodnoĆci Produktu z UmowÄ
sprzedaĆŒy zostaje wyĆÄ
czona.
9.7.W wypadku UsĆugobiorcĂłw nie bÄdÄ
cych konsumentami UsĆugodawca moĆŒe wypowiedzieÄ umowÄ o Ćwiadczenie UsĆugi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesĆanie UsĆugobiorcy stosownego oĆwiadczenia.
9.8.OdpowiedzialnoĆÄ UsĆugodawcy/Sprzedawcy w stosunku do UsĆugobiorcy/Klienta nie bÄdÄ
cego konsumentem, bez wzglÄdu na jej podstawÄ prawnÄ
, jest ograniczona – zarĂłwno w ramach pojedynczego roszczenia, jak rĂłwnieĆŒ za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokoĆci zapĆaconej ceny oraz kosztĂłw dostawy z tytuĆu Umowy SprzedaĆŒy, nie wiÄcej jednak niĆŒ do kwoty jednego tysiÄ
ca zĆotych. UsĆugodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialnoĆÄ w stosunku do UsĆugobiorcy/Klienta nie bÄdÄ
cego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialnoĆci z tytuĆu utraconych korzyĆci w stosunku do UsĆugobiorcy/Klienta nie bÄdÄ
cego konsumentem. Ponadto, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnoĆci za opĂłĆșnienie w przewozie przesyĆki.
9.9.Wszelkie spory powstaĆe pomiÄdzy SprzedawcÄ
/UsĆugodawcÄ
, a Klientem/UsĆugobiorcÄ
niebÄdÄ
cym konsumentem zostajÄ
poddane sÄ
dowi wĆaĆciwemu ze wzglÄdu na siedzibÄ Sprzedawcy/UsĆugodawcy.
10.POSTANOWIENIA KOĆCOWE
10.1.Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane sÄ
w jÄzyku polskim.
10.2.Zmiana Regulaminu:
10.2.1. UsĆugodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z waĆŒnych przyczyn to jest: zmiany przepisĂłw prawa; zmiany sposobĂłw pĆatnoĆci i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpĆywajÄ
na realizacjÄ postanowieĆ niniejszego Regulaminu.
10.2.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umĂłw o charakterze ciÄ
gĆym (np. Ćwiadczenie UsĆugi Elektronicznej â Konto) zmieniony Regulamin wiÄ
ĆŒe UsĆugobiorcÄ, jeĆŒeli zostaĆy zachowane wymagania okreĆlone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest UsĆugobiorca zostaĆ prawidĆowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedziaĆ umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowaĆa wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opĆat lub podwyĆŒszeniem obecnych UsĆugobiorca bÄdÄ
cy konsumentem ma prawo odstÄ
pienia od umowy.
10.2.3. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umĂłw o innym charakterze niĆŒ umowy ciÄ
gĆe (np. Umowa SprzedaĆŒy) zmiany Regulaminu nie bÄdÄ
w ĆŒaden sposĂłb naruszaÄ praw nabytych UsĆugobiorcĂłw/KlientĂłw bÄdÄ
cych konsumentami przed dniem wejĆcia w ĆŒycie zmian Regulaminu, w szczegĂłlnoĆci zmiany Regulaminu nie bÄdÄ
miaĆy wpĆywu na juĆŒ skĆadane lub zĆoĆŒone ZamĂłwienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy SprzedaĆŒy.
10.3.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie majÄ
zastosowanie powszechnie obowiÄ
zujÄ
ce przepisy prawa polskiego, w szczegĂłlnoĆci: Kodeksu cywilnego; ustawy o Ćwiadczeniu usĆug drogÄ
elektronicznÄ
z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla UmĂłw SprzedaĆŒy zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami bÄdÄ
cymi konsumentami – przepisy ustawy o ochronie niektĂłrych praw konsumentĂłw oraz o odpowiedzialnoĆci za szkodÄ wyrzÄ
dzonÄ
przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczegĂłlnych warunkach sprzedaĆŒy konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla UmĂłw SprzedaĆŒy zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami bÄdÄ
cymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne wĆaĆciwe przepisy powszechnie obowiÄ
zujÄ
cego prawa.
11.WZĂR FORMULARZA ODSTÄPIENIA OD UMOWYâš(ZAĆÄCZNIK NUMER 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)
WzĂłr formularza odstÄ
pienia od umowyâš(formularz ten naleĆŒy wypeĆniÄ i odesĆaÄ tylko w przypadku chÄci odstÄ
pienia od umowy)âšâ Adresat:BIG IDEA SKAul. JaskĂłĆcza 4744-370 PszĂłwsupport@bok24.zendesk.comâ Ja/My(*) niniejszym informujÄ/informujemy(*) o moim/naszym odstÄ
pieniu od PrzewiĆ do gĂłry