Specjalna oferta: Otrzymaj ten wyjątkowy kurs za jedyne 4,95 zł!

"Większość problemów w biznesie można rozwiązać... jedną dobrą ofertą"

Przyklej ich gałki oczne do oferty...

W tym kursie znajdziesz 21-najpilniej strzeżonych strategii sprzedażowych, które zwiększają sprzedaż

jak pisać oferty, żeby klienci kupili.
poznasz nawyki najlepszych sprzedawców na świecie, dzięki którym ich oferty są niesamowicie skuteczne
jak lepiej prezentować produkt lub usługę
co naprawdę musisz napisać, aby oferty generowała ponadprzeciętne zyski.
techniki, które użyłem, aby jedna z moich oferta zarobiła 750K w rok.
jak przekonać klienta na poziomie emocjonalnym do podjęcia decyzji.
proste i łatwe do wdrożenia zasady, które nauczyłem się jako najlepiej opłacany Copwyriter Direct Response w Polsce.
i wiele więcej

47 4.95 zł

Ilość sztuk dostępna w obniżonej cenie

Szanowny przedsiębiorco,

Sprzedawcy szukają rozwiązania w reklamie.

Ale to zwykłe kłamstwo.

Ruch nie jest problemem.

Dwóch największych graczy (Google i Facebook) kontroluje 90% ruchu w sieci.

Dlatego problemem nie jest brak ruchu, a brak sprzedaży.

Jeśli kupujesz reklamy, a ludzie nadal nie zamawiają to problem nie leży w reklamie, a w ofercie.

Przez ostatnie 11-lat obserwowałem, jak ludzie nieudolnie próbują przebić się na rynku wierząc, że tańszy i lepszy produkt ostatecznie wygra. 

Jakość produkt nie ma znacznie, dopóki klient nie kupi.

Dlatego zaraz poznasz 21-sekretów, które przykleją gałki oczne klientów do monitora, oraz wyciągną ich karty kredytowe.

Ale najpierw ostrzeżenie...

Napisanie świetnej oferty wymaga mistrzowskich umiejętności. 

Ten kurs nie jest o tym, jak pisać oferty.

W tym kursie znajdziesz 21-trików, które skłonią ludzi do zakupu, nawet jeśli nie potrafisz napisać listy zakupów.

Nie musisz mieć najlepszej oferty na rynku, żeby wygrać. Musisz tylko wdrożyć 21-technik, które nałonią ludzi do zakupu.

Możesz użyć tych metod, aby sprzedać KAŻDEMU, nawet jeśli jesteś słabym copywriterem.

To nie jest jakaś nonsensowna „teoria”.

Napisałem setki ofert, które zarabiały od 300 tys w górę. „Napisałem” swój samochód i dom.

Ale z doświadczenia uważam, że bez tych bezszczelnie skutecznych metod, nikt by nie kupił. 

Te strategi umożliwiają nawet słabym sprzedawcom wygrywać z silniejszą konkurencją.

Dlaczego powinieneś mnie posłuchać..

Jedenaście lat temu napisałem ofertę, kilka maili i wypuściłem swój produkt na rynek.

Miałem ostatnie 50 zł oszczędności i laptop z dostępem do internetu. 

Nie miałem żadnego kapitału na start, znajomości, ani poduszki finansowej.

Pokój w którym mieszkałem był brzydszy niż kotłownia. 

Wszędziej sypał się tynk ze ścian i nie było lodówki.

Pomimo tych wszystkich przeciwności losu, w pierwszym roku działalności przekroczyłem milion przychodu.

Wszystko, dzięki użyciu płatnej reklamy i piekielnie skutecznej ofercie.

Od tego czasu moje życie i kariera nabrały tempa.

Nie pisze tego, żeby się chwalić. Zrozum jedną rzecz. Nie liczy się „pozytywne myślenie”, „afirmacja” i inne kołczingowe brednie.

Żeby odnieść sukces musisz mieć twarde umiejętności sprzedażowe.

I jeśli nie brakuje Ci odwagi, dzięki strategiom jakie znajdziesz w moim kursie, zapewnisz sobie taką skalę biznesu, o jakieś zawsze marzyłeś.

Oto, co konkretnie znajdziesz w kursie:

Bardzo ważny krok, który należy wykonać z każdą ofertą po jej napisaniu. Cały trik wymaga 5-10 minut dodatkowej pracy, ale efekty sprzedażowy jest oszałamiający.
Jak szybciej pisać oferty. Koniec z gapieniem się w migający kursor myszy przez 3 godziny, zastanawiając się co dalej. Wykorzystaj technikę „niszczarki”, żeby z marszu napisać świetną ofertę.
Pierwsza rzecz, którą musisz zaplanować i umieścić w ofercie, jeśli chcesz, aby klienci forsowali stronę koszyka
Prosta techika „romansowania z klientem” spowoduje, że klient przeczyta każde słowo, jakie umieścisz na stronie. Klienci dosłownie zapłacą każdą cenę za Twój produkt, nawet jeśli do tej pory nic nie kupowali.
Oto co robił „Gene Schwartz's” podczas pisania najwybitniejszych ofert w historii. Większość sprzedawców nie ma pojęcia, że trafia tylko do 3% klientów. Wykorzystaj technikę legendy, aby zgarną prawie wszystkie pieniądze ze stołu.
Jak ustalić, za co chcą zapłacić klienci...i co ich rzeczywiście motywuje ich do kupienia. Zrób im mały test, a sami pomogą Ci napisać ofertę.
Śmiertelny błąd, który robi 99% sprzedawców. Ten błąd przez zawodowców nazywany jest „pocałunkiem śmierci”.
Odkryj najważniejszy powód dla którego ludzie kupują, następnie dokonaj kosmetycznych zmian, a ludzie zapłacą Ci więcej i chętniej kupią.
BARDZO PROSTA sztuczka, która zwiększy sprzedaż o 30%.
Czy wiesz, że wielu ludzi nie czyta ofert, tylko je skanuje wzrokiem? Zobacz jak wykorzystać ten fakt, aby sprzedać WIĘCEJ.
Nie każdy czyta ofertę, ale prawie każdy czyta nagłówek. Tutaj odkryjesz jak pisać zabójcze nagłówki i nawet się nie wysilać.
Jaka jest idealna długość oferty? Większość osób myśli, że ma racje...a strasznie się myli.
Najpilniej strzeżony sekret, który potrafi natychmiast wyróżnić ofertę na najbardziej zatłoczony rynku, jaki istnieje. Z nim zmieżdżysz oferty konkurencji. Bez niego, zginiesz w tłumie.
Dlaczego samo napisanie korzyści z posiadania produktu nie wystarczy? Oraz jak przerobić sekcję korzyści, aby klienci pożerali każde słowo.
Jedna mała sztuczka jaką warto umieścić na samym końcu oferty, nagrania, mailingu, aby klienci wyjęli karty kredytowe.
Prosty patent, który stosuje Amazon, aby klienci chętnie dodawali produkt do koszyka
Jak natychmiast wzbudzić zaufanie u nieufnych klientów, które niechybnie prowadzi do zakupu. Ta metoda zapewni Ci zaufanie, w świecie bez zaufania.
Wskazówka, którą musisz poznać jeśli chcesz w ofercie umieścić własną historię. Bez niej, wyjdziesz na gbura. 
Odkryj jak przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta, za pomocą storytellingu. W tej części poznasz „wzór” na dobrą historię.
Większość ludzi ma krótszą uwagę niż rybka akwariowa. Stosując pewną sztuczkę, zatrzymasz ich gałki oczne, na swojej stronie.

To jeszcze nie wszystko...

Oto bonusy jakie otrzymasz:

BONUS #1: Lista najlepszych nagłówków

Wartość: 17 zł

Jak najłatwiej i najszybciej napisać dobry nagłówek? Odpowiedź jest prosta: SWIPE FILES.

Copywriterzy bardzo często korzystają z nagłówków, które zarobiły miliony dolarów. Wykorzystaj wypróbowane szablony.

Mając taką listę, możesz pisać świetne nagłówki, nawet jeśli jesteś słabym sprzedawcą.

BONUS #2: Pokonaj ich zastrzeżenia

Wartość: 19 zł

Ile już razy słyszałeś: "nie stać mnie", albo "muszę to przedyskutować z współmałżonkiem".

Klienci zawsze mają pytania, wątpliwości i zastrzeżenia. Tylko niezainteresowane osoby, nie zadają pytań.

Istnieje uniwersalna lista najczęściej występujących obiekcji. Poznaj ją i ulepsz ofertę.

Wyprzedź ich wątpliwości, a następnie zwiększ sprzedaż.

BONUS #3: Kotwiczenie ceny

Wartość: 39 zł

Cena nigdy nie jest za wysoka. Bardzo często wystarczy dokonać kilku prostych zmian w ofercie, aby natychmiast zwiększyć sprzedaż.

Ludzki mózg nie odróżnia czy coś jest drogie, czy tanie. Musi mieć punkt odniesienia. Pokażę Ci jak przedstawić cenę, aby wydawała się śmiesznie niska (nawet jeśli jest wyższa niż u konkurencji)

BONUS #4: Deadline

Wartość: 19 zł

Większość klientów zwleka z podjęciem decyzji. Możesz natychmiast poprawić skuteczność, jeśli wykorzystasz deadliny. 

Pokażę Ci jak dać klientowi powód, aby kupił tu i teraz.

Podsumowując

Wartość samych bonusów wynosi 77 zł

Do tego dochodzi wartość kursu, który szacuję na 197 zł. 

Czyli za wszystko musiałbyś zapłacić jakieś 274 zł.

Jak myślisz czy ciężko Ci będzie odzyskać te pieniądze, jeśli zdobędziesz nowych klientów?

Załóżmy, że osiągniesz tylko 10% tego, co ja.

To czy inwestycja w ten kurs się zwróci?

Of course...

I to z nawiązką!

Ale...nie musisz płacić pełnej ceny 274 zł. Nawet nie musisz płacić 50% tej kwoty.

Teraz kurs kosztuje tylko 47 zł.  Tylko 4.95 zł!

Cena jest tak niska, ponieważ to część WIĘKSZEJ STRATEGII.

Chcę zdobyć Twoje zaufanie.

Wszyscy obiecują Ci efekty...ze mną jest inaczej.

Chcę, żebyś przekonał się na własnej skórze, że warto korzystać z mojej pomocy.

Dlatego tak bardzo obniżyłem cenę.

Kliknij poniżej i dołącz do kursu...

47 4.95 zł

Co mówią inni na mój temat?

    Pamiętaj również, że wszystkie informacje w ofercie są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w ofercie są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Wyłączam jakąkolwiek odpowiedzialność za wykorzystanie tych informacji.

      Copyright 2020 All Rights Reserved - Big Idea Sp. z o.o.

Podaj imię i adres email, aby przejść dalej

Szanuję Politykę Prywatności  i wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych, oraz na
otrzymywanie wiadomości handlowych

Close
Przewiń do góry