“Prosty system pisania ofert, dzięki któremu zarobisz 20 tysięcy na jednym zleceniu”

lub po prostu możesz go wykorzystać do zwiększenia swojej sprzedaży.

Drogi Czytelniku,

Opiszę Ci 2 scenariusze.  

Przeczytaj je uważnie.

Scenariusz #1

Napisałeś książkę. Wiesz, że jest dobra i chcesz, żeby wszyscy ją przeczytali.
Stawiasz sklep na wordpressie i umieszczasz książkę w sklepie.  Następnie kupujesz reklamę na Facebooku.

Po kilku godzinach ludzie wchodzą na stronę. Jesteś podekscytowany. Już nie możesz się doczekać pierwszych zamówień.  Odświeżasz stronę. W końcu wpada pierwsze, następnie drugie i trzecie zamówienie.  Liczysz przyszłe zyski.

Ale następny dzień nie jest już tak różowy. Rosną koszty reklamy, wydajesz oszczędności i nikt nie kupuje. Wracasz na platformę kolejnego dnia. Jesteś już na minusie...I nie wiesz co się dzieje.

W końcu wyłączasz reklamy, bo tylko tracisz. Czy nie byłoby wspaniale obserwować każdego dnia jak wpada Ci 30-50 zamówień z automatu?

Gdybyś miał tylko system, który zamienia obce osoby w klientów...

Scenariusz #2

Nie jesteś ekspertem.

W sumie na niczym się nie znasz. Nie masz żadnej pasji, ani specjalnych umiejętności. Chcesz tylko dorobić do wypłaty.  Ciągle zastanawiasz się jaki produkt sprzedać lub jaką usługę świadczyć. Niestety większość tych biznesów wymaga wkładu na start, którego nie masz.

Brakuje Ci pieniędzy, kontaktów i znajomości, żeby się przebić.

Czy nie byłoby wspaniale, gdybyś posiadał umiejętności, które są niezwykle cenione przez firmy i za które płacą krocie?

... spędziłem długie lata na tym, aby zdobyć umiejętność, która jest niezwykle ceniona przez firmy....to oczywiście umiejętność pisania perswazyjnych ofert.

Dziś dzięki tej umiejętności inkasuję od 20-40 tysięcy za jedną kampanię miesięcznie.

Screen'y z mojego konta

Dlaczego właśnie pisanie perswazyjnych ofert?

Z dwóch prostych powodów:


ponieważ rzadko kiedy obca osoba kupuje po kliknięciu w reklamę. Do tego potrzebna jest oferta perswazyjna, która działa jak najlepszy handlowiec. I sprzedaje przez 24h na dobę

ponieważ tworzysz dochód „z powietrza”. Wystarczy napisać do pierwszej lepszej firmy i zaproponować, że podwoisz sprzedaż. Następnie rozliczyć się za efekty. Nie musisz mieć listy, wyrobionej marki, ani pieniędzy na reklamę. Nawet nie musisz mieć konta na Facebooku.

Oto jak zostałem najlepiej opłacanym copywriterem Direct Response w Polsce...

Nie wiem czy wiesz, ale pochodzę ze Śląska.

Nauczyłem się „mówić” dopiero w wieku 17-lat. Do tego czasu używałem gwary. Przez co od zawsze mam problem z pisaniem i wyrażaniem myśli.

Na domiar złego... od zawsze popełniałem błędy stylistyczne i połykałem litery.

Prawdopodobnie mam dyslekcję.

Jeśli jesteś podobny do mnie i masz problem z napisaniem jednego składnego maila to wiesz jak się czuję. 

Niestety... jeśli chcesz sprzedawać online to musisz być mistrzem w copywritingu. Wszystko opiera się o copywriting: oferty, reklamy, maile, a nawet nagrania wideo.

Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz być Szekspirem.

Musisz tylko wiedzieć CO NAPISAĆ.

I tyle wystarczy (albo aż tyle), żeby zarabiać kilka średnich krajowych.

Uważasz, że tego nie potrzebujesz?

Nie zgodzę się. Wszyscy "guru" mówią Ci, że nie potrzebujesz dobrej oferty. Ale sami są mistrzami w jej tworzeniu.

Możesz nagrać WIDEO...ale to też jest oferta. Tyle, że nagrana.

Patrz...

Żyjemy w świecie hiperkonkurencji.

Na szczycie jest miejsce dla 2-3 osób.

Co roku rośnie konkurencja. W tym roku wyszkoliłem ponad 400 trenerów.

Oni wszyscy chcą wygrać.

A część z nich ma dostęp do kapitału o którym większość z nas marzy.  Dlatego przebicie się jest coraz trudniejsze.

Tak dochodzimy do punktu krytycznego. Gdzie jedynym elementem dającym przewagę jest marketing i copywriting .

Grałeś w Monopoly? Wszyscy zaczynają z taką samą sumą pieniędzy, ale na końcu jeden zgarnia wszystko.

Dokładnie tak jest w biznesie.

Dlatego postanowiłem opracować system pisania perswazyjnych ofert, który daje nieuczciwą przewagę...

Wiesz dlaczego? Przez te 12-lat obserwowałem jak ludzi niszczą swoją sprzedaż z 3 powodów...

Trzy śmiertelne błędy, które robią „początkujący” przedsiębiorcy, a których nie robią najlepsi copywriterzy na świecie...

Nie ma w tym kraju kogoś, kto zarobił na copywritingu tyle, co ja.

Jest wielu dobrych sprzedawców, którzy piszą ciekawsze oferty, ale nawet nie zbliżyli się do mojego poziomu.

I wybacz zuchwałość, ale rynek weryfikuje.

Zamiast skupiać się na sobie, pokażę Ci co dało mi tak OGROMNĄ i nieuczciwą przewagę nad całą resztą.

Jeśli unikniesz tych 3 podstawowych błędów od razu zaczniesz zarabiać więcej.

BŁĄD 1: Wierzysz, że to jak piszesz ma znaczenie.

Smutna prawda jest taka, że większość copywriterów skupia się na tym, aby ładnie pisać.

Dam Ci przykład:

Umiejętność dobrego pisania jest tak samo rzadka jak „kurze zęby”. Podoba Ci się ten fragment o kurzych zębach?

Ludzie analizują moje oferty i wierzą, że ich MOC płynnie z takich słów

Ale to nie prawda...

Uważasz, że gramatyka i ortografia ma znaczenie? 

Uważasz, że gramatyka i ortografia ma znaczenie? 

Kiedyś założyłem się z kolegą, że oferta z błędami będzie tak samo dobrze sprzedawać, jak ta bez błędów. 

Wygrałem.

Co więcej ta z błędami sprzedawała lepiej (ale broń Boże...nie popełniaj błędów umyślnie)

Przedsiębiorcy używają wyszukanych słów, aby podkreślić swoją elokwencję.

Tymczasem piszę dosłownie tak, jakbym z Tobą mówił. 

Może nawet sam powstrzymywałeś się przed napisaniem oferty wierząc, że musisz mieć styl...

BŁĄD 2: Kierujesz oferty do swoich fanów lub klientów.

Czy kiedykolwiek miałeś tak, że wysłałeś ofertę swoim fanom lub klientom, a Ci zaczęli kupować jak w transie? A następnie próbowałeś ten numer powtórzyć na tzw. „zimny ruch” i nikt nie kupował?

Pomyśl o tym...

Łatwo jest sprzedać produkt komuś, kto Cię znać.

Ale ilu jest takich klientów? 

Potrzebujesz sposobu, aby SZYBKO zamienić obce osoby w płacących klientów...A ponieważ ponad 70% sprzedaży generuję z obcych osób, wiem jakie to trudne.

Ludzie, którzy widzą Cię pierwszy raz nie mają takiej samej wiedzy i poziomu świadomości, jak Ty! Przez co...nie możesz sprzedawać im tak samo, jak swoim fanom.

BŁĄD 3: Reklamujesz produkt, zamiast WIELKI POMYSŁ.

Większość ludzi próbuje sprzedać produkt. Tymczasem ludzie nie kupują produktu, a TRANSFORMACJĘ.

Ale przy okazji słyszeli już miliony podobnych obietnic.

Najlepsi copywriterzy  tworzą „wielki pomysł” wokół swojej oferty. Przez co dają klientom poczucie „świeżości i nadziei”. Wchodzisz na ofertę i widzisz coś nowego. Coś, czego nikt inny nie przedstawił.

Kilka lat temu najwybitniejszy copywriter minionej epoki dostał zlecenie.

Miał napisać ofertę dla kursu gry w golfa.

Takich kursów było setki na rynku.

Praktycznie w każdej gazecie i telewizji mogłeś zobaczyć ...coś podobnego.

A najlepsi copywriterzy rozumieją, że nie możesz konkurować ceną.

I wtedy copywriter w akcie desperacji zatelefonował do autora i zapytał, skąd pomysł na ten konkretny kurs? 

Okazało się, że podczas mistrzostw pojawił się golfista, bez jednej nogi. Ten facet nawet nie potrafił dobrze chodzić o kulach. Wszyscy czekali, aż się wywróci. Ale stało się coś zupełnie innego. Przez niesamowity balans tułowiem jednonogi golfista posłał piłkę na ogromną odległość.

Copywriter zrozumiał, że to BIG IDEA.

I tak powstała słynna oferta: „Jednonogiego Golfisty”. 

Oferta zarobiła miliony $$$

Dała klientom nadzieję.

Poczucie, że istnieje coś...o czym jeszcze nie wiedzą.

Rozumiesz?

Wielki pomysł na ofertę powstaje na etapie badania rynku.  Badamy rynek i na jego podstawie budujemy swój Wielki Pomysł.

Następnie go rozwijamy.

Masz już połowę oferty za sobą!

Możesz być najgłupszą osobą w pokoju, a zarabiać kokosy. Nawet jeśli jesteś takim tłukiem, jak ja. Dobra wiadomość jest taka, że potrzebujesz ok. 7 dni, aby powyższe umiejętności wyszkolić.

Jak sprzedawać za pomocą słów i zarabiać pieniądze

Copywriting to współczesna alchemia. Zamieniasz słowa w złoto. Stajesz się jak John Lennon. On zawsze, gdy chciał napisać nowy basen...wracał do domu i komponował. Jego słowa dawały Beatlesom miliony dolarów.

A jeśli jesteś gotowy, aby poznać sekrety najlepszych copywriterów na świecie...i chcesz skrócić proces nauki to mam do zaoferowania, coś niezwykłego.

Wziąłem całe moje 12-letnie doświadczenie i opracowały prosty system nauki, który w 7 dni pozwoli Ci nabyć umiejętność „o wysokich dochodach".

W moim kursie nauczysz się wszystko, co potrzebujesz, żeby napisać zabójczą ofertę. Co więcej...zrobimy to krok po kroku i to na przykładach.

Po przejściu tego kursu będziesz pisał, jak zawodowiec. Już nigdy nie będziesz się gapił w migający kursor na ekranie. Będziesz wiedział, co dokładnie napisać, aby otworzyć portfele klientów.

A to tylko wierzchołek góry lodowej.

Oto kilka ekscytujących sekretów, jakie znajdziesz w moim programie

8 rzeczy, które musisz zrobić, zanim usiądziesz do pisania oferty (Wideo 1).
jak w prosty sposób napisać „cały środek oferty”. Już nigdy więcej nie będziesz musiał się gapić w pusty monitor. Powiem Ci co dokładnie, tam napisać (Wideo 7).
jeden głupi i podstawowy błąd jaki robi większość początkujących copywriterów (Wideo 2).
dlaczego oklepane obietnice nie działają – i co zrobić, żeby to naprawić?  .
kiedy używać długich, a kiedy krótkich ofert (Wideo 3).
5 kluczowych zasad dobrej kampanii (Wideo 4).
poznaj technikę „siatki” (Wideo 5)
jak natychmiast wyróżnić się na tle konkurencji (Wideo 6).
18 sposobów, żeby podnieść wiarygodność oferty (nawet jeśli nie masz dowodów działania) (Wideo 12).
9 najpopularniejszych zastrzeżeń klienta. Jeśli je przewidzisz nie będzie oporu przed zakupem (Wideo 7).
co musisz zbadać, jeśli chcesz „nauczyć się”, co rusza emocjami klienta. Jest to prawdziwa praca detektywistyczna...i daje OGROMNĄ przewagę nad konkurencją! (Wideo 1).
ponad 100 najlepszych nagłówków w historii, które zarobiły miliony! (Wideo 8)
co dokładnie napisać na początku oferty(Wideo 9)
czym jest proces „indoktrynacji” i dlaczego większość „guru” go stosuje (Wideo 3)
3 najpopularniejsze szablony ofert, które używam. Dzięki nim masz gotową strukturę do wypełnienia (Wideo 10).
jak wyglądał początek oferty, która zarobiła ponad 200 mln dolarów. Będziesz totalnie zdziwiony (Wideo 9).
czym jest droga podwójnego czytelnictwa i dlaczego jest taka ważna (Wideo 11)
najlepsze strategie, aby zdobyć . Wykorzystaj te pomysły, a klienci kupią wszystko.
jak sprzedać każdy produkt jeśli nie potrafisz pisać dobrej oferty (Wideo 13).
dokładny proces kotwiczenia ceny na przykładach. Zobaczysz jak wyjaśnić klientom, że masz niską cenę (Wideo 14).
jak pisać nagłówki do osób, które Cię znają, a do osób, które nie mają pojęcia, kim jesteś (Wideo 2).
dlaczego bez problemów potrafisz przekonać fanów i klientów do zakupu, a masz problem z osobami z reklamy. Nie, to nie jest kwestia braku zaufania (Wideo 2) .
oto jak głupia weselna zabawa może potroić Twoją sprzedaż (Wideo 15).
4 sposoby, że pokonać ostatni opór kupującego. Zobaczysz, jak wyeliminować logikę i włączyć emocje (Wideo 16).
oto słowa, których nigdy nie możesz napisać na ofercie – chyba, że chcesz położyć sprzedaż (Wideo 3).
5 elementów silnego wezwania do akcji. Bez tego ludzie nie będą wiedzieli, co mają robić (Wideo 17).
co zrobić, jeśli klienci na rynku nie wierzą już w żadne obietnice (Wideo 6).
najczęściej pomijana sekcja, która jest kluczowa w ofercie (Wideo 18).
powód nr#1 dla którego nie celuję w idealnych klientów. To też powód dla którego tak dużo zarabiam (Wideo 2).
7 cech skutecznych nagłówków (pamiętaj, że nie każdy czyta ofertę, ale 9 na 10 osób przeczyta nagłówek) (Wideo 8).

Przejdź na kolejny poziom.

To, co naprawdę sprawię, że ten kurs jest wspaniały, to że poznasz tajemnice najlepszych copywriterów na świecie, w połączeniu z moim 12-letnim doświadczeniem na rynku polskim.

Przez lata szkoliłem się u najlepszych sprzedawców na świecie i pisałem oferty...Zarobiłem miliony złotych na copywritingu.

Jeśli szukasz porad w stylu stosuj regułę “AIDA”...to ten kurs nie jest dla Ciebie.

Ale jeśli chcesz wejdź do PIERWSZEJ ligi...

To idealna oferta dla Ciebie.

I wiesz co?

Zobaczysz jak piszą oferty najlepsi….

Jeśli chcesz pisać dobre oferty...musisz czytać dobre oferty.

Nie ma drogi na skróty.

Niestety w Polsce większość ofert jest słaba i żenująca.

Nie tylko to wynika z braku kompetencji copywriterów, ale przede wszystkim z budżetu, jakie dają firmy.

Jak copywriter dostaniesz 2 mln dolarów za napisanie oferty wtedy ma motywację, aby poświęcić kilka tygodni, na analizę rynku. 

Dlatego wynająłem tłumacza, aby na moją prośbę przetłumaczył mi 4 wyjątkowo dobre oferty na język polski.

W tym ofertę, która pozyskała ponad 400 000 klientów. Co ciekawe Ci ludzie płacili 47 dolarów miesięcznie! Mówiąc prościej.

Oferta zarobiła krocie!

Co znajdziesz w tej ofercie:

jak zastosować WIELKI POMYSŁ, który natychmiast wyróżni Cię na rynku
jak działa w praktyce szablon “przepowiedni”
co musisz napisać, aby faktycznie wzbudzić strach w potencjalnych klientach
dlaczego nie musisz “wciskać produktu”, żeby klient się zainteresował
jak pisać oferty do rynków finansowych

Oferta ma, aż 38 stron! Pomimo tego, że jej tłumaczenie nie było tanie...to znajdziesz ją w kursie jako bonus!

Ale to nie jedyna oferta.

Kolejna oferta, którą dodam do tego kursu to tłumaczenie oferty z branży zdrowia. Sprzedała tysiące suplementów. Postanowiłem ją dodać do kursu, ponieważ jest idealnym przykładem tzw. “Big Idei”, czyli Wielkiego Pomysłu.

Oto czego się nauczysz jeśli ją przeczytasz:

jak przestawić “nudny” produkt w nowy sposób.
jak zwrócić uwagę ludzi w bardzo trudnym i konkurencyjnym rynku
jak zbudować i przedstawić unikalny mechanizm działania w praktyce
poznasz idealny szablon dla niszy zdrowia

Następną ofertę jaką zleciłem przetłumaczyć dotyczy planu emerytalnego.

Chcę, żeby z tej oferty nauczył się kilku ciekawych rzeczy:

jak przedstawiać dowody na poparcie swoich obietnic. Większość ludzi wątpi w obietnice marketingowców. Od tej pory tak nie będzie
jak utrzymać uwagę czytelnika na długiej ofercie stosując 1 prosty trick.
jak stworzyć nieodpartą ofertę, którą ludzie po prostu chcą!
jak przedstawiać wartość, żeby cena wydała się śmiesznie niska.

Kolejna oferta jest równie ciekawa z kilku powodów:

zobaczysz jak budować wielki pomysł i go przedstawiać w ofercie
nauczysz się mówić osobie w taki sposób, aby podnieść wiarygodność
zobaczysz jak najlepsi budują argumenty w ofercie
i nauczysz się jak zaciekawić czytelnika i podsycać ciekawość.

Przetłumaczenie tych ofert kosztowało mnie ponad 3000 złotych! Gdybyś chciał je sam przetłumaczyć to właśnie tyle musiałbyś wydać.

Ale to nie jest ostatni bonus…

Zbiór dobrych ofert w języku angielskim (wartość 47 zł) - tak jak mówiłem. W Polsce jest bardzo mało utalentowanych copywriterów direct response. Dlatego najlepiej uczyć się od osób, które piszą w USA.

Marketing w Polsce jest stosunkowo nowym wynalazkiem. Tymczasem w USA kwitnie od ponad 100-lat. Dużo szybciej niż pojawił się internet. Tym samym Amerykanie mają znacznie większe umiejętności.

Do wszystkie dorzucę Ci 100-najlepszych nagłówków w historii (wartość 47 zł)

Co więcej na ich podstawie możesz stworzyć własne nagłówki. Wystarczy zmienić do szablonu podstawić swój pomysł.

Podsumowując:

Prostota to najwyższa forma wyrafinowania. Starałem się, aby ten kurs był łatwy w zastosowaniu. Znajdziesz w nim 12-lat mojego doświadczenia w pigułce. Co pozwoli Ci natychmiast tworzyć lepsze oferty.

Ale zapomnijmy na chwilę o faktach.

Zróbmy małe podsumowanie:

Wartość tłumaczeń to koszt 3000 zł.
Plus, dostajesz 2 dodatkowe bonusy za 94 zł.
Sam kurs jest wart 997 zł (i w takiej cenie bez problemu bym go sprzedał)

Zatem wszystko jest warte ok. 4091 zł. I jest to realna wartość. Każdy kto mnie zna wie, że moje wyliczenia są niedoszacowane. Zawsze daję więcej, niż klienci oczekują.

Więc …pytanie zasadnicze:

Ile kosztuje ten kurs?

Jak już wiesz powinien wziąć ponad 4000 zł. Ta cena wydaje się uczciwa. Z drugiej strony zależy mi na tym, aby dotrzeć z tym kursem do jak najszerszego grona odbiorców.

I mam ku temu powód.

Ciągle szukam copywritera, który wykonywałby zlecenia dla mnie. Im szybciej znajdę dobrego copywritera, tym szybciej uwolnię swój czas. 

Dlatego pomyślałem, że sam wyszkolę sobie czeladnika.

W związku z tym...zamiast płacić mi 4000 zł, nie zapłacisz nawet 997 zł. Ten kurs kosztuje jedynie 495 zł.

Ale jest haczyk.

Ta oferta przepada już 25 listopada 2021.

Mam bardzo duże plany. Chce jeszcze mocniej rozwinąć swoją firmę.

Dlatego ograniczyłem czas promocji. Po tym terminie ta oferta zniknie z rynku.

I jest spora szansa, że dopiero pojawi się w przyszłym roku lub wcale…

Zatem…

Kto pierwszy...ten lepszy.

Adrian Kołodziej

PS. Wiem, że ta okazja przepadnie już 25 listopada o 23:59

PPS. Wiem, że największą wartością szkolenia są bonusy ponieważ zobaczę na własne oczy, jak zostały napisane najlepsze oferty bezpośredniej odpowiedzi ostatnich lat.


Copyright © BIG IDEA SP. Z O.O.. All Rights Reserved

Access The Training Now

Complete your details below for instant access

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close