Gdybym zaczynał od zera, podjąłbym to 21-dniowe wyzwanie!
Odkryj 3 największe błędy, jakie popełniają początkujący przedsiębiorcy.
Dzięki temu kursowi:
5 pytań jakie musisz zadać, żeby sprawdzić czy istnieje popyt na Twój produkt. Posiadanie pomysłu to za mało. Musisz mieć pewność, że ludzie chcą kupić to co oferujesz. Na szczęście łatwo to rozgryźć.
Przykłady 61 nisz, w których możesz zacząć
Jeśli chcesz zdominować niszę, najpierw musisz wykonać badanie rynku, aby odkryć, co robią konkurenci i kim są ich klienci. Pokażę Ci, jak to zrobić w 15 minut.
Co musisz zrobić, żeby w końcu odkryć, komu najlepiej sprzedać swój produkt i kto najprawdopodobniej go kupi.
Skąd wziąć „towar” i jak bez żadnych kosztów stworzyć pierwszy produkt.
Jak stworzyć ofertę, która przyklei gałki oczne klientów do ekranu i zmusi ich do kupienia produktu.
„Narzędzia”, które używam do prowadzenia moich kampanii reklamowych, a które każdy biznes internetowy musi mieć.
Krok po kroku, jak zainstalować sklep internetowy, jakich wtyczek potrzebujesz, aby klienci mogli kupować po wejściu na stronę.
2 techniki sprzedaży, które odpowiadają za 80% zysków w mojej formie. Możesz użyć dowolnej z nich. Pierwsza technika pozwoliła mi przekroczyć milion przychodu w rok, po starcie firmy. Druga zarobiła 144 tysięcy w 3 miesiące pandemii.
Dlaczego potrzebujesz strony „pułapki” i jak dzięki niej zbudować „wewnętrzny rynek klientów”.
Na twoich oczach przygotuje ofertę wideo i umieszczę ją na stronie. Powiem Ci, co musisz umieścić w każdej sekundzie nagrania.
Największy błąd, który robi 99% biznesów internetowych, oraz jak łatwo go wyeliminować. Wyeliminuj go, a klienci już nigdy nie porzucą koszyka.
Jak zdobyć 40% więcej zamówień, przez jeden prosty trik na formularzu zamówienia.
Chcesz żeby klienci w czasie zakupów kupili coś więcej? Oto, co dokładnie musisz im powiedzieć.
80% moich przychodów jest generowana po pierwszym zakupie klienta. Odkryj, na czym rzeczywiście zarabiam.
Twoja reklama się nie zwraca? Koniec z tym! Powiem Ci, jak uratować każdą kampanię.
Wykorzystaj technikę Claude Hopkinsa, aby podwoić lub nawet potroić zyski, bez wydania pieniędzy na dodatkową reklamę.
Zalogujemy się na moje konto reklamowe i pokażę Ci, jak krok po kroku ustawiamy reklamy. Zobaczysz cały mój biznes od kuchni.
Oto, co musisz zrobić jeśli klienci podali Ci maila, ale nie kupili (powiększysz zyski o 50% w 5 dni).
Gotowy skrypt do prowadzenia live'ów, który zarabia 5 mln rocznie dla moich klientów. Teraz możesz go dosłownie skopiować.
Jak zbudować relację i markę z klientami, aby Ci ufali i kupili wszyscy, co wypuścisz na rynek.
Pamiętaj również, że wszystkie informacje w ofercie są prywatną opinią autora. Chociaż staramy się zapewnić najwyższą jakość usług i przekazywanych informacji, nie bierzemy żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie. Czytelnik musi rozumieć, że prowadzenie biznesu wiąże się z ryzykiem. Podobnie jak inwestowanie w reklamę czy promocje. Efekty w przedstawiane w ofercie są nietypowe i nie zapewniamy, że uzyskasz takie same lub zbliżone efekty. Twoje wyniki zależą od wielu czynników np. od branży, doświadczenia, zasobów, poziomu zaufania klientów, marki itp. Co oznacza, że możesz mieć znacznie lepsze lub znacznie gorsze (lub nie mieć żadnych wyników). Wyłączam jakąkolwiek odpowiedzialność za wykorzystanie tych informacji.
Używamy informacji zebranych za pomocą plików cookie i podobnych technologii, aby ulepszyć Państwa doświadczenie na naszej stronie, analizować sposób jej użytkowania i w celach marketingowych.
My i nasi partnerzy wykorzystujemy informacje zebrane za pomocą plików cookie i podobnych technologii, aby poprawić Twoje doświadczenie na naszej stronie, analizować, jak je wykorzystujesz, a także w celach marketingowych. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, możesz wybrać, aby niektóre typy plików cookie nie były wykorzystywane. Jednak blokowanie niektórych typów plików cookie może wpłynąć na Twoje doświadczenie z witryny i usług, które możemy zaoferować. W niektórych przypadkach dane uzyskane z plików cookie są udostępniane stronom trzecim w celu analiz lub marketingu. Możesz wykonać swoje prawo do wyłączenia tego udostępniania w dowolnym momencie, wyłączając pliki cookie.
Te pliki cookie i skrypty są niezbędne do prawidłowego działania witryny i nie mogą być wyłączone. Są one zwykle ustawiane tylko w odpowiedzi na działania podjęte przez Ciebie, które są równoznaczne z żądaniem usług, takich jak ustawienie preferencji prywatności, logowanie się lub wypełnianie formularzy. Możesz ustawić swoją przeglądarkę, aby blokować lub informować cię o tych plikach cookie, ale niektóre części witryny nie będą wtedy działać. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
Analizy
Te pliki cookie i skrypty pozwalają nam liczyć odwiedziny i źródła ruchu, abyśmy mogli mierzyć i poprawiać wydajność naszej witryny. Pomagają nam znać najbardziej i najmniej popularne strony oraz zobaczyć, jak odwiedzający przemieszczają się po stronie. Wszystkie informacje, które te pliki cookie zbierają, są zagregowane i dlatego anonimowe. Jeśli nie pozwalasz na te pliki cookie i skrypty, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą witrynę.
Osadzone wideo
Te pliki cookie i skrypty mogą być ustawione poprzez naszą stronę przez zewnętrzne usługi hostingu wideo, takie jak YouTube lub Vimeo. Mogą być używane do dostarczania treści wideo na naszej stronie internetowej. Jest możliwe, aby dostawca wideo mógł stworzyć profil Twoich zainteresowań i pokazać Ci odpowiednie reklamy na tej lub innych stronach internetowych. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na unikalnym identyfikowaniu przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie lub skrypty, możliwe jest, że osadzone wideo nie będzie działać zgodnie z oczekiwaniami.
Czcionki Google
Google Fonts to biblioteka usług wstawiania czcionek. Google Fonts są przechowywane na CDN Google. API Google Fonts został zaprojektowany tak, aby ograniczyć zbieranie, przechowywanie i wykorzystanie danych użytkowników końcowych tylko do tego, co jest potrzebne do wydajnego dostarczania czcionek. Użycie API Google Fonts jest nieudokumentowane. Żadne pliki cookie nie są wysyłane przez odwiedzających witrynę do Google Fonts API. Żądania do Google Fonts API są wysyłane do domen o konkretnych zasobach, takich jak fonts.googleapis.com lub fonts.gstatic.com. Oznacza to, że żądania czcionek są oddzielne i nie zawierają żadnych poświadczeń, które wysyłasz do google.com podczas korzystania z innych usług Google wymagających uwierzytelnienia, takich jak Gmail.
Marketing
Te pliki cookie i skrypty mogą być ustawione na naszej stronie przez naszych partnerów reklamowych. Mogą być one wykorzystywane przez te firmy do tworzenia profilu Twoich zainteresowań i wyświetlania Ci odpowiednich reklam na innych stronach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na unikatowym identyfikatorze Twojej przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie pozwolisz na te pliki cookie i skrypty, doświadczysz mniej celowanych reklam.